(1) - önceki modele kıyasla çamur çekişi - LT265/70R17 ebadında BFGoodrich® All-Terrain T/A® KO lastiğine kıyasla 2014 yılında yapılan dahili subjektif çamur çekiş çalışmasına dayalı %10 gelişme. Kullanılan araç Jeep Wrangler Rubicon'du.
(2) - selefine kıyasla karda çekiş gücü - ASTM F1805 Testi kullanılarak LT265 / 70R17 ebatındaki BFGoodrich ® Arazi Tipi T / A ® KO lastiğine karşı 29 Ocak 2014 tarihinde devreye alınan üçüncü taraf kar çekiş testine göre% 19 iyileşme gözlendi. Standart GM spin testi kullanıldı. 2000 Chevrolet 1500 Pikap kullanıldı.
(3) - daha sert yan duvarlar - Eylül 2014'teki dahili yan duvar bölme çalışması sonuçlarına göre LT265 / 70R17 ebatındaki BFGoodrich ® Arazi Tipi T / A ® KO lastiğine göre% 20 iyileşme. Yan duvar bölme çalışması sonuçları, simüle edilmiş bir yan duvar saldırganlık test makinesinden (patent bekleyen US20120245859A1) elde edildi. Kullanılan araç 2014 Jeep Rubicon'du. Gerçek yol sonuçları ve lastik ebadına göre iyileştirme değişebilir.
(4) - daha uzun diş aşınması - LT265/70R17 ebatındaki BFGoodrich® All-Terrain T/A® KO lastiğine kıyasla, Nisan 2014'te yapılan dahili aşınma çalışmalarına dayalı olarak %15 iyileşme gözlendi. Kullanılan araç 2012 Chevy Silverado HD idi. Gerçek yol sonuçları değişebilir.